En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Frïday - 27 mars 2008 09:07

Igår var jag på teater. "Skriv upp mig, jag ska med på varenda djävla utflykt!" När vi kom fram till teatern så kändes de verkligen som de va på porrklubb vi skulle gå. *skratt* Skumt kvarter, skum lokal, som var målad som en strand på insidan. Teater Trixter hette den.


Men man fick sig en del skratt, och en del att tänka på. Att tänka på att man inte är ensam, hur ensam man ändå känner sig. Sedan att jag var där med Linda gjorde inte saken mindre rolig kan jag ju säga. Efteråt gick vi och pratade lite, och åt på flottrestaurang (Ja, haha BK.) Och de var seriöst den roligaste stunden jag haft på mycket länge. Tack Linda <3 HAha hade ingen aning om att de kunde vara så roligt att skratta åt kli.

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards