En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Frïday - 18 mars 2008 22:33

Jag köpade (jag vet att de heter köpte, men eftersom jag bor och är uppvuxen i Göteborg så gör jag lite som jag vill med min grammatik. Och för de andra så är de ju min blogg.. haha)


Jaja, vad jag försökte komma fram till vad att jag köpade mig en bok idag. Som heter stora sångguiden av Daniel Zangger Borch. Väldigt användbar bok dock. Har inte kommit så långt än iof.


Finns mycket hals och streschningsövningar i den som jag inte gjort förut. Men troligtvis så lär jag post-it:a sönder den, för jag är besatt av post-it lappar just nu.. För de är vissa saker som jag saknar. Eftersom jag ska använda den som en hjälp till mig själv. Hel roligt faktiskt.


I övrigt så har jag faktiskt börjat ta upp både musiken, skrivningen och läsningen ganska så mycket. Vet faktiskt inte egentligen varför. Var och köpte nya strängar till gitarren idag med, så jag får ordning på de där. Dock spelar jag bara gitarr när ingen hör.


Försökte mig på tabs förut.. Haha, jag är verkligen förskräckligt dålig. Jag började spela gitarr i 8an, och ändå har jag inte kommit längre. Men men, ska försöka jobba lite med de. Nu har jag ju motivationen iaf.


Finns egentligen en massa saker man skulle vilja och hinna med. Men hur jag än vänder och vrider på de så har mitt dygn bara 24 timmar. Jag önskar ibland att jag vore en sådan där som bara behövde sova 4-5timmar, så kunde man ägna sig åt roliga saker.


Fick ett rosa plektrum av Biffilama idag. Hur gulligt som helst..

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards