En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Frïday - 14 mars 2008 18:15

Jag och brossan var ute och åt igår. Och de spelade en låt.. Brossan småsjung med i låten, men jag hörde inte riktigt rätt kan man väl säga.


Brossan sjunger; "De är så logiskt, alla fattar utom du"

Jag hör; De är ekologiskt, med pattar utan mjölk"


Det är förövrigt en Petter låt vet jag. Men hörde rejält fel i vilket fall. Haha men roligt var de.. Kan förstå att jag hörde fel på logiskt och ekologiskt. Men de andra :S haha


*Dum Friday*

Av Frïday - 14 mars 2008 18:03

Dö-skalletrenden har ju varit här nu ett tag. Men varje gång jag tror att den ska fade;a bort så kommer den tillbaka. Överallt man ser så är de döskallar typ, allt från småbarn som har de på sina nappar, till att vuxna har de på sina tofflor och filtar, till och med som tatueringar.


Jag gillar iof döskallar jag med. Men de var som när man var liten och de var så tufft att ha penntroll. Man skulle ha dem i olika storlekar och formationer, nyckelringar, örhängen, som halsband eller just bara som troll med färgglatt hår.


Men hade det inte varit coolt att vara lite av en trendsetter? Att bestämma "jo men nästa år så ska de vara inne med fjärilar på allt." Fast just fjärilar är ju inget bra exempel egentligen, eftersom de ska attrahera flera grupper. Både mainstreamgrupperna och de alternativa folkgrupperna. Fast då kanske fjärilar funkar ändå? Man kan ju ha läskiga fjärilar och sockersöta fjärilar, lite som med döskallarna, vissa är söta och rosa, och andra är läskiga (?) och svarta.. haha

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards