En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Frïday - 23 mars 2008 16:52

"Hej jag heter Grudebulf!" 


Igår skrev jag om att jag skulle på maskerad. Jag gick som skogstroll. Men de fanns alla möjliga kreaktioner där. Jake, från Blues Brothers, Tony Montana, Jack Sparrow, Harry Potter, Draco Malfoy, Mimmi Pigg, en Indiskprinsessa, en sjönymf. Och massa mer. Alla de bladen som ni ser på mig, har jag suttit och klippt ut förhand, och ja, de var sjukt jobbigt. Sedan började jag sy på alla förhand. Sedan kom mamma på den fiffiga idé att man kunde häfta fast de.. Och hon hjälpte mig med de. Jag har en bra mamma <3 


Här står jag i köket och ser smart(?) ut. Jag blåser alltså bubblor med händerna. Väldigt roligt. De är lätt med, tvätta händerna med diskmedel och blås sedan bubblor. Tada!!


Man kan även se att jag har en bubbla precis över mitt huvud.. hihi



Jag och Biffen var lite små onda. Vi fick Tobbe (aka Harry Potter) att slika på en stolpe. Just den stolpen som ni ser på bilden. Hans flickvän Maria syns till vänster i bilden med.. Medan jag håller på att dö av skratt.. Han kanske inte borde dricka så mycket om han faktiskt är så tokig och gör som jag säger. Haha..


 Här ser ni även att han slet bort tungan från stolpen, var en stor blod fläck där han stod. Jag och Biffen garvade givetvis ännu mer då.. Sedan följde Biffen mig en bit, och sedan mötte storebrossan upp mig på vägen.


Jag konstaterade även att jag ägde på singstar, hade inte sjöngt de förut. Men gissa att jag kommer att göra de igen =)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards