En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Frïday - 4 mars 2008 21:00

 Man kan säga mycket om Dalai Lama...





Men han har iaf en sjukt rolig mössa!!


En sådan skulle man haft. Eller förresten, jag tror den hade varit jättesöt på Biffen.. Hmm.. undra om man ska pillra ihop en bild i morgon? =)


Denna bilden är iaf hämtad på www.dalailama.com


haha tycker de är coolt att han har en hemsida.. Diggar brillorna och blommorna med ^^


Biffen + Dalai Lama = Dalibiff, Lama Biff, Biff Lama ^^Biffen själv rästade på Lama Biff.


Btw, Biffen är typ de bästa evva! Och vet du vad jag vet? Att han egentligen heter Andreas!


Hihi Biffilama ^^ Nu är de slut på Biffebus, nu är de Biffilama som gäller ^^

Mohahahaha

Är dom inte lika som... öh.. Bär? Tänk Biffen men den där kalasfina gula mössan bara ^^


Åh så söt du skulle ha varit <3


Reinfeldt + Dalai Lama = Biffebus!


haha, slå mit inte ^^

Av Frïday - 4 mars 2008 19:27

Idag är en sådan dära dum och obra dag. Nu när jag kom hem, eller ja, kom hem för en timma sedan iof. Men sedan dess har allt bara gått tvärtokigt.


  • Missade bussen påvägen hem, fick gå i nya skor till Eketrä, Här är en ekvation; två tunga väskor(8cm klack X snö X halt X grus) = Totaly oskönt.
  • Snorkallt, snorkallt, snorkallt!!!!
  • Backen upp till mig. Ink. vägarbetet samt hus + grund ombyggnad = Sjukt mycket grus och ojämnheter (svordomarna kom uniefär här)
  • Trappor... Måste jag säga mer?
  • Kommer hem och allt är frid och fröjd. Trodde jag, för eftersom jag var hungrig så började jag med maten.. Vad händer inte då? Jo när jag skivar falukorven så snittar jag av en del av tummen med, så nu har jag inge fingeravtryck längre. Mamma fick fortsätta med maten, och hon plåstrade om min tummsing.
  • Nu sitter jag här och har alldeles ont. Insåg att eftersom min ena mobil är alldeles jättedöd, så har jag inte Theas nummer, och hon kommer till Sverige i morgon, och de andra som jag kan ringa, deras nummer var på samma telefon.

Så nu ska jag spendera min kväll med att gnälla över min tumme, och läsa en bok

Av Frïday - 4 mars 2008 13:09

För de första så snöar de ute.. Hurra.. Så de kanske blir lite pulka ändå iår =)


Här kommer en fin bild från i helgen;


Vi ser lika intelligenta ut som vanligt, och ja, de är mitt i natten..

Träffade nästan på Volontären i morse med. Hon satt på busshållplatsen och jag var på bussen. Så jag ringde till henne. Men iaf, de var inte de som var de roliga, utan att hon verkligen hade kalasgula strumpor på sig. Haha de var de som jag såg först.. jag bara w00t vilka gula socks, och där va hon bara, i dom.. haha!


4timmar och 45 minuter kvar att jobba nu. Partymusiken är på, så man hamnar i sin egna lilla bubbla, sjunger och dansar med samtdigt som man skriver och fixar med affischer.


Jo jag ritade denna fina bilden i natt med.. Den som ser vad de är får en kaka!!  Och ja, den är ritad i PAINT!!!!



Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards