En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Frïday - 3 mars 2008 21:35

Skriket överröstar alla tankar och alla känslor. Skriket är alldeles för högt för att uppfattas av våra mänskliga sinnen.


Ett skrik av smärta, glädje och likgiltlighet på en och samma gång. Vem, var... Varför händer de? De glada dagarna kommer allt närmre. Jag känner dem. Vad jag känner.. Hur jag känner..


När skriket kommer är jag förberedd, de är väntat. Men jag är rädd. Att få släppa de fritt. Känslan att bli fri. Hur kommer de sig?


Lämna skitsnacket. Bara få andas, lugnt och stilla. Få vara den jag är. Att inte bli dömd. Få känna mig vacker. För den jag är. För den jag verkligen är.


Vissa saker bara är. Vissa saker kommer. Vissa saker ska tas med en klackspark. Andra ska tas med respekt och ansvar.


Jag förstod förut idag att jag saknat något. Något som smygit sig ur mitt liv. Sakta... Till sist var de borta. Påminnelsen av saknad gjorde mig glad. De var inte bara jag som saknat.


De är härligt att bli sedd..

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards