En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under maj 2012

Av Frïday - 22 maj 2012 09:19

Har precis varit ute på min morgonrunda, och jag pushade mig till gränsen så jag fick en riktigt bra tid. 28 min och 45sekunder. Det är min bästa tid någonsin. Vilket är underligt, men så är det, det var väl lite anamma i mig idag. Men nu väntar frukost och packning inför Sthlm-resan =)

Av Frïday - 21 maj 2012 20:40

Idag var jag på gymmet... det var första gången iår! Jag skäms lite för att säga det, men så är det. Allt det där duktiga som jag byggde upp under förra året är lite som bort kastat. Jag går inte längre på viktväktarna. Till jul nådde jag mitt mål på -10kg. Sedan dess har jag +3,5kg... vilket känns jättejobbigt att skriva men sanningen är sådan. Min nästa målvikt ligger om ca 8kg. Dvs innan var jag 4,5kg innan jag drog på mig denna dumma vikten igen. Är det någon som vet om det är lättare att gå ner sådant man gått upp fort?


Måndag: Gym överkropp - 1km band 2% lutning - totalt: 1 timma
Tisdag: Spring - 3,6km - totalt: 30 minuter
Onsdag/Torsdag: Gym/Spring - Sthlm Totalt: ca 1 timma
Söndag: Gym intervall - Balans - Totalt: 1 timma 

Jag ska på kurs onsdag morgon tills torsdag eftermiddag, så när jag är där tänkte jag ta med mig mina träningskläder. De har tydligen ett gym där, så man kanske skulle kolla det. Antingen det eller springa kanske, fast det finns en massa hästar i närheten, så det kanske blir att man springer fort! Nåja, vi får se, men tanken är att det aningen blir onsdag eller torsdag =)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Skapa flashcards