En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Frïday - 7 mars 2008 23:39

Ibland blir jag förvånad över vissa saker. Men ikväll är en sådan där bli förvånad över kväll. Be mig inte förklara, för jag får inte fram de bättre än så.

Av Frïday - 7 mars 2008 08:53

Visst hade de varit bra med en egen knapp på tangentbordet. Om jag hade en sådan knapp undra vad jag hade velat att den skulle ha för funktion då..


Jag skulle ju kunna tänka mig en massa bra fuktioner;


  • Den sätter igång kaffekokaren i köket.
  • Den googlar fram precis de som jag tänker på.
  • Den besvarar mail för mig, på ett sådant sätt som jag hade skrivit dem, en automatisk-Frida svarare.
  • Betalar räkningarna för mig, så jag slipper alla siffror.

Visst hade de varit praktiskt? Biffilama skickade mig denna bilden, en  sådan skulle jag vilja ha helt enkelt. Fast om den vore så tjock den där knappen så skulle de bara se fult ut på mitt tangentbord. Eftersom jag har en laptop. Men de kanske går att lösa? Snart är klockan 09.00 och de är la snart dags att göra sig i ordning och gå till jobbet. Haha den knappen hade varit bra om de hade varit en teleport som hade teleporterat mig direkt till datorn på jobbet. Va mycket tid de hade sparat mig om inte annat (Friday, du vet att de bara tar 20 minuter för dig till jobbet va??) - De hör inte hit!!! 20 minuter X 2vägar X 5dagar i veckan = 3h 20 minuter i veckan. Och de finns en massa saker man kan göra på den tiden ^^ På tal om tid så rinner min iväg, och jag tror inte dom uppskattar att jag kommer med enbart pjamas till jobbet, men hey, vad vet jag?

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards