En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under december 2007

Av Frïday - 31 december 2007 12:47

Nu är de sista dagen på året, vilket jag hoppas att alla vet. Jag har inte så mycket förväntningar på vad som skall komma. Inte mer än att jag hoppas att de blir bättre än vad detta var. Men som alla år så stöter man på upp och ner gångar. Man tappar gamla vänner, och får nya. Nya ansikten och nya skratt.


Jag mår bra iaf. De tycker jag är de viktigaste.. Över till annat

Idag har jag klippt mig. Fast bara topparna, så de är inte sådan stor förändring. Skall börja sminka mig och dyl då jag snart skall iväg på resturang. Mamma fyllde år igår, och de var ett lyckat och trevligt kalas. Grattis igen mamma! Nu är de en timma tills jag skall träffa de andra, så kanske skall börja göra mig i ordning. Heja heja =)





Av Frïday - 30 december 2007 22:19

Min mormor är lite speciell. Så kommer hon fram till mig och frågar om jag har druckit mycket vin. (Jag hade druckit 2glas typ) Eftersom jag höll på att somna. Då jag inte sovit så mycket på senaste dygnen. Men så gäspar jag.. Då säger hon "Akta så du inte får fyllenysningar... (Vad de har med gäspningar vet jag inte heller.. men iaf) ...då kan du nysa upp till 29ggr!" 


Alltså, jag tror inte att jag ligger i den nivån av alkoholkonsumsion av att känna till fyllenysningar.. För ingen som jag har frågat har varit med om de.. Eller så gick de lite tuffare till på -50 talet när mormor var 20. Jag vet inte...


Någon som har varit med, eller hört något om fyllenysningar??

Av Frïday - 30 december 2007 04:22

Eftersom jag skrev ett inlägg igår natt. Så var jag tvungen att skriva ett idag med. Kom nyss hem. De har varit kalaskul om inte annat. Vi började kvällen med att kolla på Arn, där har vi garvat åt mycket.. haha ex

-Tycker du att jag är ful?

*10sekunders paus* - Näe..


Att Salabims bror heter Fahkr (blir Fucker om man utalar de snabbt.. haha)


Vi träffade en massa gamla kompisar till mig. Blev bjuden på mat på stan av en 37årig Jörgen(?) Halvspecial med västkustsallad. Jag är uppenbarligen 27 med.. Haha.. men iaf.. Att dricka blev de en del. Men jag vet fortfarande vad jag gör.


Kan idag även avslöja när jag har lite innanför västen.. Att gårdagsnattens inlägg var de inlägget som tagit längst tid att skriva (Somnade med datorn i knät, fullt påklädd och med smink på och lampan tänd.. haha två timmar "slumrade" jag till.. Däckade skulle jag inte säga... de krävs mer alkohol för de har jag hört.


För den som är intresserad så sitter jag här och lyssnar på Rosenström. På spårvagnen hem snackade jag med en brud om att vi skall gifta oss rika och att jag skall adoptera henne (hon var året yngre än mig.. haha) Men kanske förklarar mer detaljerat i morgon..


För er som inte har sett filmen Arn, att den innehåller ingar Orcher, tro mig.. haha men en nunneasperant piskar en annan nunna.. Janne Gjrgkijdslou eller hur du nu stavar. Haha... kärlekstemat är inte din grej.. De va för lite blod.. Och lite väl långa och dumma kommentarer ibland.. Och hur f*n kunde Knut och Arn vara bästa vänner när dom träffades 10minuter när dom var 7år gamla?  


Vilken tur att ni inte ser att vad jag skriver, eller jo haha de gör ni ju *dum* men jag hinner ju stava mer rätt än vad de blir här just nu med korsade ögon... Så jag säger som jag sa förut.. ÖÖÖÖÖÖÖÖH FAKKA!!! SKÅL!!

Godnatt..


ps.. Grattis mamma =)

Av Frïday - 29 december 2007 03:51

Kom precis hem efter en kväll på stan. Och vad innehåller inte en helkväll om inte utspilld öl, skrik, skratt jobbiga folk som är alldeles för på, och få folk utslängda.


Mycket roligit hände inatt.

 Där bland;


  • Dom trodde att Biffen var mellan 27-36år... (han är 19 haha)
  • Jag fick en snubbe utslängd. (Gillar inte när karlar i 50års åldern tar på mig)
  • Träffade en skön snubbe som hette Rikard på spårvagnen, som förövrigt fick behålla Biffen, samt stödja min spridning av Fridismen.
  • Biffen fångades på kort, och liknar Fredrik Reinfeldt haha.. Askul =)
  • Gav bort mitt armband till Anja. (Hon behövde de mer än jag, de var en frälsarkrans)
  • Fick kommentaren "Tuttar, tuttar, tuttar" när jag kom upp för en trappa av en kille i 35-40års åldern. Svaret där blev, "jahaja, du med ser jag" (Han blev ganska ställd och jag smet in på toaletten)
  • Jag dansade till låten "Whiskey in a jar" (på ett egetskapat dansgolv)
  • Jag dansade tango till låten som går (minns inte vad den heter, "the roof" tror jag") "The roof, the roof, the roof is on fire, we don't need no water, let the ****** " osv.. Jag har ingen aning vad killen hette, men han var iaf 27 och kom ifrån Skara, samt hade varit uppe i tornen i Skara Domkyrka!

Ja, de var ett smakprov på vad som hände. Träffade en massa kompisar med.. Men ska sova nu snart.. ögonen är trötta.. Haha God Natt!!

Av Frïday - 28 december 2007 18:14

Grattis till syster som idag fyller 25år!

Grattis till Axel som idag fyller 22år!

Grattis till Erik som idag fyller 16år!

Grattis till Johan som idag fyller 24år!

heja heja =)

Av Frïday - 27 december 2007 07:51

Ordet ingenjör tycker jag är lite komplicerat. Därför tänker jag berätta för er att jag trodde det var ett annat ord för arbetslös när jag var liten. Haha..


Alltså Ingen-Jör.. Alltså, dom gör ingenting.


Smarta Friday ^^

Av Frïday - 27 december 2007 07:06

Tidigt.. så ruskigt tidigt.. Jag tror jag smälter!! Eller ja, jag hade gjort, om de hade varit sol ute.. men de är bara mörkt, mörkt, mörkt.. Eller jag tror de iaf. För rullgardinen är nere, så jag ser ingenting =) Men jag är jag.. Så jag antar att de är mörkt, och att de är kallt, och att de bara är ljuset från kylskåpet som kommer hålla mig vaken denna tidiga mitt-i-natten timma..



Av Frïday - 26 december 2007 09:31

Idag kommer stora saker att hända.. Nja kanske inte.. men blandade saker.. Skall försöka ta mig in till stan och hoppa lite innan de är dags för vuxen saker.. hehe..


ps. någon som vill hitta mig en suger daddy? Jag tycker räkningar och shopping är dyrt ^^


Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards