En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Frïday - 21 mars 2008 20:32

Jag ska färga håret, bli av med min påskfärg lite tänkte jag haha. Ska gå på maskerad i morgon. De ska bli roligt. Nu när jag har bestämt mig för var jag ska vara och grejer.. Mamma ska hjälpa mig att sy (Jag är värdelös på att sy.) så måste till stan i morgon och fixa lite grejer.. haha


Men den är inte fören 19.00 så jag hinner nog. Får börja tidigt annars.. haha.


Man går aldrig på maskerader länge. Sitter och kollar på så ska de låta, och Peter Johansson är med *dreggel*

Av Frïday - 21 mars 2008 15:47

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
Är du singel? Jajamensan
Är du lycklig? Det skulle jag påstå ja.
Är du uttråkad? Nepps
Är du ledsen? Nepps
Är du italienare? Haha inte vad jag vet.
Är du cooling? Självklart. Det trodde jag att alla visste, jag är ascool, astuff och ashård =) 
Är du från irland? Varken italienare eller irländare.  
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jo, de blir 27år i år.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Mjo men de tror jag väl. Fast de händer kanske inte så ofta
Har du någon gång blivit sårad? Ja.
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja, i call them dreams ^^
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Ja
Har du haft en hemlig beundrare? Ja
Är du kär? Nej, kan mig inte påstå
Vill du gifta dej när du blir stor? Jo, men de vill la alla flickor?

10 TVÅ ALTERNATIV
Hår eller ögon?
Ögon
Katt eller hund? Hund
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästisar
Tv eller internet? Bio!!!
Coca-Cola eller Pepsi? Fanta?
Utekväll eller romantisk hemmakväll? De beror på.. Är jag singel kör jag gärna utekväll är jag upptagen så varvar jag de gärna med =)
Pengar eller lycka? Lycka
Dag eller natt? Kväll?
Msn eller mobil? Msn

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej
Brutit ett ben? Jo, 4 revben
Gjort nåt du ångrar? Haha.. om jag svarar nej, så ljuger jag.
Hoppat Bungee Jump? Trolig ubåt! (dvs nej)
Ljugit för någon du tycker om? Ja
Ätit en hel tårta? Haha de lär aldrig hända 
Gjort bort dig offentligt? De kan man väl påstå.
Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
Gråtit när ett husdjur dog? Mina husdjur försvinner inte pga död :|
Velat försvinna? Om jag har de? Haha jo de är klart! Då hade jag legat på en strand vid söderhavet och druckit drinkar med paraplyer.

SENASTE
Telefonsamtalet du gjorde? Biffen
Telefonsamtalet du fick? Daniel
Personen du var med? Mamma och syrran
Roligaste grejen som hänt? Öh.. tror inte jag har tillreckligt med tid och ord för att skriva ner de här.
Personen du smsade: Jonas
Du skrev till på myspace? Jag har ju inte den sidan jue!! ^^ 
Du kommenterade? Andreas
Du tillbringade natten med? Nejnej, så roligt ska vi inte ha de. Haha..
Du kramade? Ingrid

Av Frïday - 21 mars 2008 13:02

Ibland tycker jag att man ska ego-boosta sig själv, utan att bli egocentrerad. Så därför har jag hittat en som gör mig glad.


The Cure - Friday, I'm in love. Och eftersom jag kallas för Friday, så tar jag åt mig, dansa gärna med i låten.. Jag tror jag har fått The Cure-feber, för har börjat lyssna en hel del på den de senaste. En annan myspys låt med dem är ju "Just like heaven"



Av Frïday - 21 mars 2008 08:56

Som jag skrev igår, att jag trodde att jag skulle få ångre mig. Alltså de finns inte ord för hur mycket jag ångrar mig. Att gå från stället där vi var, till pappas bil (pappa fick agera pappataxi) var sjukt jobbigt. Jag drack ju inget starkare än pepsi igår eftersom jag snart ska till jobbet. Ska sjunga och grejer, så är de inte så praktiskt att supit sig hes.


Iaf, när vi skulle gå, helt seriös, vakten måste trott att jag var snor full. För de var super halt och stilett mot detta underlaget är ju ingen höjdhoppare direkt. Jag var som Bambi på hal is. Mina två polare som hade druckit hade gympadojor, så de slutade med att jag fick gå arm i arm med dem. Vakten fick för övrigt hjälpa mig i den snor hala trappan, samt halv sluttningen.


För övrigt var igår en bra dag. Det var som jag trodde. Träffade en massa människor som jag inte har sett på länge. Riktigt roligt. Nu ska jag alldeles strax äta frukost är de tänkt. Måste gå hemifrån om ca 35minuter. Och hoppas på att bussen kommer. Annars kan man alltid köra uppsjungning på busshållplatsen, det har ju hänt förr om man säger så.


I morgon ska jag på maskerad. De ska bli jätteroligt, nu ska jag bara fundera ut vad jag ska vara. Lite trixigt, men jag kommer nog på något. Har ni några förslag så är de bara att lämna en liten kommentar.


kram Frida

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards