En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under juni 2007

Av Frïday - 11 juni 2007 12:36

Nu har lilla Friday fastnat i de dära med div tester och personlighetsgrejer på internät.


Idag tog jag reda på vilken sorts glass jag är.. men jag blev väl inte alldeles för förvånad ^^ Jag ÄLSKAR glass.. Så om du hade tänkt att lägga in en stöt på mig så vet du här och nu vad du skall locka med <3


You Are a Cookie-Browine-Sundae

 

Totally sweet, delicious, and comforting.
You are a total glutton for... everything!


Vill du ha adressen till sidan där jag gör mina test, så får du fråga ;)


  • Glass is the Shit!!
  • Frukost - lunch - middag på jobbet is the shit
  • Hem flytt om 10 dagar is the shit


Av Frïday - 10 juni 2007 20:29

Jag tror jag skall se över hur jag lever. Jag anser mig själv kristen, och jag tror på Gud och treenigheten.. men gjorde precis ett test.. och svaret blev väl inte de bäst. Ur kristen synpunktsett då.. men ganska så kul om inte annat..

You Are 82% Evil

 


You're the most evil person you know.
The devil is even a little scared of you!


Om inte de är illa, så vet jag inte vad.. vart är världen påväg? *skratt* Kanske är de åt mitt håll?

Av Frïday - 10 juni 2007 16:08

Min blogg har legat nere ett tag. Men nu är den uppe igen. Humöret vänder och de gör världen med. Deppresioner tar på både kropp och själ. Jag vill vara stark denna gång. Jag vill inte gå ner mig, vill kunna stå stark medan världen dummar sig runt omkring.


De som har hänt på sista tiden är att:

  •  
    • Jag var i Berlin - Köpte skor och klänning
    • Jag har fått jobb - äldreboende
    • Jag har fått mycket bra vänner - här i Lund (jag kommer sakna er)
    • Jag har blivit singel - och njuter av sommarens alla pojkar
    • Jag orkar skriva i bloggen igen - och nej Barbie, den låg inte nere pga lathet *fniss*

Gick på en promenad genom Lund igår, mycket trevligt måste jag säga. Men en lelle som heter Emanuel. Nu kom jag på att jag glömde fråga honom om han hade läst dom där Emanuelböckerna. (Varför vet jag inte, de är väl totaltonödigtvetande Frida?)


Snart börjar packningen och all städning och dyl innan jag flyttar hem till Göteborg och mina föräldrar och bror.

Av Frïday - 9 juni 2007 11:05

Innan jag började på gymnasiet, tyckte jag att kaffe var något av de äckligaste som fanns. Men jag har börjat se de som en nödvändighet. Skulle jag överleva en dag utan kaffe? Troligen ja, men jag undviker helst att testa. Inte bara för min skulle utan även för andras skull. Med eller utan mjölk, de kvittar, men jag har märkt att jag gillar de bäst när de är kallt. Jag vet, jag vet att jag inte är så speciellt normal, men de är så jag gillar de.


Kaffe är klart ett krav för ett förhållande. Jobbigt att ha den kaffecistiska sjukdomen alldeles själv? Och om man jobbar som präst (vilket jag vill göra om ett par år) så är de nästan en nödvändighet att dricka de. Finns ju ingen som hälst normalitet när man går på hembesök och säger "nej du jag dricker inte kaffe". Fast de kanske gäller alla yrkeskategorier där möte med människor sker. Fast dom som är allra ovanligast är de människorna som varken dricker kaffe eller te. (Udda de dära)

Av Frïday - 8 juni 2007 16:06

Fick jobb, ett riktigt sommarjobb. Så jag skall på en introduktionskurs på tisdag, det skall bli kuligt.


Så Alla Tanter, here i come..

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards