En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Frïday - 25 juni 2007 20:53

Ögonen.. Vad säger dom? Jo en hel del? Men säger ögonen verkligen så mycket om man inte ser resten av ansikts uttrycken, egentligen?

Av Frïday - 25 juni 2007 06:31

Jag sovit apdåligt inatt.. Ingen aning varför. Kanske för att detta är en jobb vecka? (Friday du vet att de är så) Kom väl hem alldeles för sent igår för att gå upp 06.00 idag. Men de är smällar man får ta, skall till Skara Sommarland idag (leka, dansa skratta och ha kul, plus att jag får betalt för de med.)


Pappar har stekt ägg nu på morgonen. (Det luktar ägg i hela lägenheten) om de finns något som jag inte gillar på morgonen så är de nog lukten av just det.


Skall fylla på min telefon idag, fattiga jag. Men nu skall jag sätta igång och göra lite frukost och massek så jag kan ha med mig till Skara så jag slipper svälta. (Friday de är väl ingen risk?)


  • Gårdagens skönste samtals del:

(Friday säger till Thea och Alexandra under glassfrossan på Jenséns)

Friday; Men han är ju apful, han ser ut som en trafikolycka..

(Sedan hinner jag inte längre, för jag inser att Servitören står vid bordet bredvid och lyssnar på vad jag säger, avbryter mig och...)

Servitören: Han måste vara väldans ful då du!

(Jag, Thea och Alexandra bryter ihop!)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards