En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Frïday - 24 juni 2007 23:16

Träffade Thea idag. Det var väldans kul. Kommer sakna henne då hon flyttar tillbaka till tyskland på fredag. Det är helt knas, hon har varit i Sverige i 10 månader och pratar redan bättre svenska än mig (Fast Friday, du är visserligen helsvensk och född i sverige och allt de där, så lite bättre borde du väll vara?)


Vi hade en café runda, sedan satt vi och fnissade och glodde på folk. Det var väldans kul då jag lärt mig dom tyska orden för fjortis och brat (För de är väääldans nödvändigt Friday)


När vi satt och väntade på en annan kompis (Alexandra) så träffade vi två snubbar (dom hade namn, men jag minns dom inte) och jag? jo jag gjorde bort mig, som alltid. När Alexandra kom så sa hon den geniala idéen om att gå till Jenséns och äta glassbuffé. Sagt och gjort så gjorde vi det. (Det var för övrigt apgott! Men jag åt nog alldeles för mycket glass skulle jag tro!)


Jaja, Blev raggad på av diversepersoner (Friday var ovanligt het igår) Men men jobb idag, så att hänga med servitören ut och festa kom inte på fråga (Friday är trött)


Ich will geschlafe am das gekuddschen. Schlafe Gott! Auf Wiedersehn

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards