En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Frïday - 22 juni 2007 18:16

Jag har väl inte den typiska midsommaren kanske. Men jag är nöjd ändå. Bara glad att få vara. Och låtas få vara. Utan förbehåll eller krav. Att få tänka på vad jag vill, flörta med vem jag vill (Friday, du menar att de stoppat dig förut?) Men framförallt vara den jag vill och den som jag är!


Igår så var ju flytten till Göteborg. Trångt i bilen, och de gick inte alldeles för fort att ta sig hem. (Friday somnade i bilen.) Men där påvägen gjordes ett par stopp. Så som att min syster köpte sig en bli (liten vit bubbla).


Idag har jag inte gjort så mycket. Mest bara varit. Funnits och tänkt. Samt tittat på film. Jag och bror hyrde några. (4stycken för att vara exakt)

Men va filmen "Cars" va söt.. *hihi* jag och bror satt och fnissade en del.


Åh föresten, tack Linda!!

(Friday och bror fick en låda jordgubbar

av henne, som var en himla smaskens)


Dagens råd; How to save a life med Fray är en otroligt vacker och stark låt!


-Nina, du finns i mitt hjärta varje stund och minut! Du var älskad av alla som kände dig. Och dem som inte kände dig, skulle älskat dig minst lika mycket som oss andra!


Till middag idag? ja du.. klyftpotatis och kött kanske? Jag är inte så mycket för sill om jag inte måste!(För att sill är apäckligt!) Jag har ritat en midsommarbild till er i paint. (Friday, den är ju verkligen i 5årings kategorin!)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards