En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Frïday - 12 juni 2007 13:11

You Are Elektra

 

There's really no superhero with more style than you.
Because who could beat being sexy assasin ninja?

------------

Det är ändå lite coolt att jag får vara en snygg superhjälte. Annars när man gör sådanna här tester tycks jag mer bli en överviktig Batman. Men inte idag. Men jag vet väl inte om jag kanske skulle kunna rädda världen. Men de vore ju alltså ett häftigt jobb, undra om de är bra betalt (funderar sig bort i superkraftstankar) Eller skulle man kanske bara bli, typ, ja högmodig? (Nej Friday inte du, du som är såå ödmjuk!!) Nä, jag tänkte väl de.


Så nästa gång ni ser mig kanske jag springer runt med mina ninjasvärd, i min asheta rödalackklädsel. Men vänta!! Vilka är mina fiender? Och vilka skall jag rädda? Nja detta superhjälte grejerna är nog lite över huvudet på mig. Kanske skulle man hålla sig till något man kan? (Friday, kasta sten och reta sin bror kanske inte räknas som superhjälte saker?)


Jaja, hur som helst borde jag lära mig när jag skall vara tyst..


  • Bättre vara tyst och verka dum, än tala och bevisa de!
Av Frïday - 12 juni 2007 06:07

Den lilla pojken börjar bli så stor, först studenten, sedan hultan! Vart är världen påväg?


Men bäst för dig ztoffe att du ringer mig ikväll, annars skall du få se på andra bullar (haha jag bara älskar de uttrycket)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards