En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Frïday - 17 juni 2007 16:50

Jag älskar skum! Stort härligt, fluffigt skum.

Detta vackra vita fenomen.

Mjukt och rörligt. Prasslande och smattrande.

När de står högt och stolt.

När de sätter sig som ett skägg under munnen.

Jag älskar när man blåser i det, så de yr.

När man kramar de i händerna, när man får de i munnen.

Täcka hela kroppen med detta underbara skum.

Jag älskar att göra blubblor, älskar att göra sönder dom.

En efter en efter en.


  • Jag skulle vilja bo i skum. Men då skulle de bara skum hela tiden, och inte bli vatten. Fluffigt vitt underbart, vackert skum!

När alla bubblor i badet försvunnit. Det är då man skall gå upp.

Även den sista skumbubblan är min vän!

*plopp*

Av Frïday - 17 juni 2007 13:43

Man borde egentligen inte sätta igång datorn på morgonen, (Friday bara för att du fastnar betyder inte de att alla gör de) för ja, då blir inte så mycket annat gjort.


Planen för idag ser ut:

  • Packa
  • Städa
  • Baka

Och hittentills har jag... hmm skrivit listan iaf (Bra Friday, bra) Men jag tycker de är ett steg på vägen iaf. (Jättebra Friday, jättebra)


Tyckte de var dags att blogga lite nu. Men hjärnan står still. Jag vill inte skriva något smart. Jo jag kan berätta att när jag va liten trodde jag att kinerserna fick hålla fast sig för att inte trilla av jorden.. haha

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards