En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under februari 2008

Av Frïday - 2 februari 2008 20:07

Vaknade med baksmälla idag. De är kanske inte så konstigt. Men vad som värre är, som jag även tänkte på igår, var att de var väldigt svårt att fokusera på saker och ting. Idag har jag självklart haft ont i huvudet, men de har inte varit de som har varit värst utan att jag har haft så fruktansvärt om i magen, och en konstig känsla i hela mig. Har ont i bröstkorgen, och snabb puls.


Hela eftermiddagen har gått åt till att spy, jag tror faktiskt inte ni vill veta detaljer. Då blev jag säker på att jag fått i mig någon form av drog på Park Lane. Jag vet inte hur, eller av vem, eller när. Men är tacksam över att jag va där med vänner iaf.. Ska se om jag kan äta något om en stund..


Har legat och tittat på Bring it on Again, och tyckt allmänt synd om mig själv.


Dagens råd; Tjejer, håll koll på era glas på krogen!



----------

21:10 Uppdatering

Har precis pratat med sjukvårdsrådgivningen, dom sa att de troligen är rohypnol som jag har fått i mig. Så skall dricka socker/saltlösning nu i tre-fyra timmar för att få tillbaka vätskebalansen..

Av Frïday - 2 februari 2008 05:59

Kom hem precis från Park Lane, anstränger mig till de yttersta till att stava rätt... Hade askul med Tutt-Daniel, Skrollan och Aran(?)


Sedan träffade jag Joakim, Joakim och Jonas där, väldigt trevliga folk =)

 Nu borde jag seriöst sova.. dansade totalt av dom 5(?) timmarna jag va där, kanske 5-10 minuter..

Mår ganska kasst redan nu.. undra då hur de blir när jag vakar?


krams

Av Frïday - 1 februari 2008 12:13




Vila i Frid morbror!!





Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards