En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Frïday - 20 februari 2008 22:11

Var på jobbet idag. Och fick mig en arbetsmobil. Sedan har jag ju redan en fasttelefon, en dator, SAMT ett eget kontor. Och ett annat kontor som jag delar.


Satt med på ett möte idag på jobbet. Möten får mig med att verka vuxen. Samt att jag ska vara med och anordna friskvårdsdagen i början av juni tillsammans med två kalasfina flickor på jobbet. De kommer seriöst bli den coolaste och bästaste friskvårdsdagen någonsin. Eller ja, när vi väl kommer på vad vi ska göra, så kan jag garantera att den blir kalas.


Tänk va min mamma och tant-Lofta måste tänka nu när både jag och Linda börjar skrapa vuxenpoäng.. Undra om man kan sälja vuxenpoängen, men fortfarande behålla de man fick poängen av?.. Tål att tänkas på..

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards