En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Frïday - 26 februari 2008 14:21

Febern har börjat avta iaf. De känns väldigt skönt kan jag meddela. Trött på att vara sjuk och grejer. Men får låta drömmarna gå iväg till en bättre värld. Där mitt shopping konto skulle vara betydligt större än vad de är idag. En nolla till bakom kanske? De hade ju varit drömmen.


Inte nödvändigtvis handla i alla de dyraste affärerna.. men i den jag handlar i nu med.. Fast man skulle inte känna sig begränsad. Sedan skulle jag behöva en störra garderob.. Helt klart.. Eller kanske ett sådant ställ där man hänger kläderna? Så som dom har i affärerna.. De hade med varit praktiskt.



Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards