En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Frïday - 24 februari 2008 21:55

Hmm.. Jag vet fortfarande en massa saker som jag skulle vilja skriva om, men jag kan bara inte förmå mig att göra de. De är inte så att de är svårt eller jobbigt. Utan de är mer en fråga om man vill blotta sina privata känslor så här öppet. 


Jag har insett att de vill jag inte. Så de blir tankar som jag får gå och fundera/grubbla på i min ensamhet, kanske tillsammans med någon annan.



Av Frïday - 24 februari 2008 01:20

Klockan är alldeles jättemycket. Jag är fortfarande på läger. Är alldeles snorig och äcklig. Känner mig dock inte febrig.. Har åkt på värsta förskyldningen, i fredagskväll började jag känna av de. Typ värsta hemskt kan jag meddela.


Helt galet va trött jag är. Sitter och lyssnar på I'll Stop the World and Melt W - Modern English... Funderar på hur lång tid de tar innan jag somnar. Ska upp klockan 08.00 i morgon. Helt galet tidigt med andra ord.


Men godnatt. Eller som jag sa till Maria igår natt god o-morgon.. ^^

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards