En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Frïday - 14 februari 2008 21:44

Denna underbaring kommer till Sverige om två och en halv vecka.. Fatta att jag blev glad. Hon ska sova hos mig några dagar med. Skall bli underbart. Har inte träffat henne sedan i somras.


När man känner sig trött och sleten, framförallt sleten efter jobbet så är goda nyheter extra bra.. =)


<3

Av Frïday - 14 februari 2008 19:18

De inlägget som jag skrev igår som försvann, jag är alldeles för trött för att skriva de igen.


Idag på jobbet har de varit fullt upp, men jag har kommit igenom de, jag gjorde allt jag skulle, och lite till, ni ska veta att jag är stolt över mig själv =)


Imorgon ska jag och jobba igen. Känns faktiskt bra, alla är jättegulliga, men man hinner med mycket med.. Så länge jag har min Tarzan (bärbara dator) så jag får lite musik i rummet, som förövrigt bara är stort och tomt.


Så i morgon om jag får tid över så skall jag göra mitt kontor lite mer trivsamt.. Mitt kontor är större än mitt sovrum ^^

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards