En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Frïday - 6 februari 2008 19:14

Det känns som så iaf. Mitt internet vill inte funka på min bärbaradator, så jag satte mig vid brossans istället. Sedan att jag suttit och ugglat framför en dator hela dagen, men de är inte samma sak. För där sitter jag och gör blogg saker. Och kolla privata mail och blogga (om de inte är skulfbloggen) kan la knappast räknas till jobb. Så de blir en stund här idag, till klockan 20.00 iaf.


Idag har jag kännt mig lite som den där populära dockan som fanns på dagis. Fasten de fanns två andra dockor så ville man ha just den där speciella.. Nu när informatörs delen är igång så är de mycket som händer och som man måste hålla koll på. Jag trodde inte jag skulle göra så mycket sådanna saker idag, utan mer bekanta mig med programen. Men de sketsig kan jag meddela. Lär ju inte gå jobblös där inte. Och då har jag inte ens börjat med hemsidan än.. Men jag har roligt där i mitt stora rum där jag har ett eget höj och sänkbart skrivbord, egen telefon, och en sjukt stor datorskärm!


Ha en bra kväll alla.

Av Frïday - 6 februari 2008 00:54

Efter allt som har hänt på senaste tiden så är jag tacksam för de människorna jag har omkring mig så annars tror jag dom oglada tankarnas parad hade tagit över. Men jag tror man lär sig med åren. Eller så är de det att man inte har tid att vara deppig, så de kommer när jag skall resa iväg och sådant till sommare istället.


Var dag är en gåva och en bön,

som äpplet högst upp i trädet.

Bra och dåliga tankar kommer,

var beredd att möta dom.

Fadern finns vid din sida,

som en trygga famnen.

Anden som vinden,

som smeker din kind,

och torkar dina tårar.



Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards