En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under november 2007

Av Frïday - 12 november 2007 10:51

Idag känner jag mig astuff. Eller egentligen känner jag mig mer som en överkörd hamster. Men de har inte med de att göra utan mer vad som har hänt idag. Jag fick ett brev (Wow Friday, va cool du är som får brev) men jag fick brevet från RockBaren. Haha, jag har tydligen blivit stamgäst där. De är ändå coolt. Eventuellt tragiskt för att jag är där för ofta(?)


Slippa stå i kö är alltid gött i vilket fall. Mohihihihi..


Party on rockers!

Av Frïday - 11 november 2007 12:25

Igår, skall jag skriva vad som hände igår? Jag är ledsen att de är omöjligt. Haha, de är inte de att jag inte minns. För minns de gör jag absolut. Men vissa händelser skall vara osagda. Iaf över bloggen.


De måste varit den bästa utekvällen på länge. De är kul att ha kul. Med klänningar och högaklackar.


Smsen? (Friday, haha,bara ett rent asgarv där du) Jag tycker man skall ha alkolås på sms funktionen! Men Jennifer fick skriva åt mig, annars hade han inte fattat något av vad jag skrev.


Men ett par nya vänner fick man iaf. Och en hel del roliga disskusioner.. haha

Av Frïday - 10 november 2007 10:44

Jag och Linda går på bron vid Vågmästareplatsen. Jag är akutkissnödig (alkohol har den effekten på folk.) Då jag vänder mig till Linda och utbrister;


"Varför finns de inte Toa-buskar, när de finns Penga-träd?"


 Linda bara tittar på mig och skrattar. Och med tanke på att de var Vågmästare så finns de inga bra kisseställen där. Men jag fann ett. Nu väntar jag bara på att de där trädet skall dyka upp här någonstans.

Av Frïday - 9 november 2007 11:03

Jag är ledig idag, men känner fortfarande av huvudvärken från igår.


Jag har köpt linser, men bara sådana med färg. Men jag fick i dom.. på kanske tredje försöket.. haha.. men jag håller fortfarande på att vänja mig.


Skall försöka komma iväg till gymmet sedan. Om de blir gym eller simm har jag inte bestämt än.


Nu är de ett antal resor som är planerade.

2007, Stockholm, Tallin (December)

         Kiel                      (December)

2008, Polen                   (Juni)

         Frankrike             (Juni)


Fler kommer väl skulle jag tro. Måste förnya mitt pass snart med.

Av Frïday - 8 november 2007 22:49

Mitt huvud håller på att sprängas. Trött, sönderstressad/jobbad.. kanke båda..


Over and out

Av Frïday - 7 november 2007 20:02

ViDå var operabiljetter beställda. De kommer att bli kalas. God mat, skön musik, underbar sång. Heaven.


Nu hör jag glassbilen utanför mitt fönster. Sitter och väntar på att Grey's Anotomy skall börja. Spännande...


Har färgat håret igen (För ovanlighetens skull menar du Friday) Så nu är de mörkrött med svarta och ljusa slingor i, de är kalassnyggt. Tycker de är kul att testa på nya saker. De gäller bara att våga.

 ---------------------------------------


Nina min ängel, du har varit i mina tankar stora delar av dagen idag.

De känns som de är något du vill säga.

Du finns i himlen och i mitt hjärta.

Älskade Nina.

Vila i Frid!

Av Frïday - 7 november 2007 14:05

Just nu längtar jag till julbaket. Ni vet när de luktar pepparkakor, kola, knäck, lussekatter och choklad i hela huset. Den lugnande känslan. Tomtarna, färgerna, pysslet. Åh, jag gillar att pyssla =)

Av Frïday - 6 november 2007 11:34

"Där dagen och natten möts, och där havet går till ro, där älvor och trollen och vidarna vaknar till liv" - Loke Nyberg


"Stormarna kommer, och regnet de faller men jag står här i din härlighet. Jag står på en klippa jag står på ditt ord, jag står på alla löften du gett." - Stefan Almqvist


Kort, konsivt och vackert. Önskar att man själv kunde skrivit de där.

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards