En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 14 november 2007

Av Frïday - 14 november 2007 23:52

Bandet vars ena låt jag nämde i inlägget precis innan, skall spela i Göteborg den 30 November. Bandet heter Volbeat för er som inte minns. Någon som vill hänga på? Man måste dock vara 20, men dom är asbra och de kommer bli askalas (Denna fråga är riktad till vänner, sådanna jag har kramat och sådant) haha

Av Frïday - 14 november 2007 23:36

Mått ganska dåligt idag. Halsen krånglar igen. Så jag måste till läkaren i morgon igen. Så skall vara där vid 8. Sedan börjar jag jobba 9.30 Har inte tid att ta de en massa lugnt. Utan har en massa att göra. Sedan skall jag jobba hela kvällen med. Men de mesta förberedelserna är nästan klara. eller ja hälften. Men resten är inte lika svårt som detta har varit. Tack gode Gud


Tänkte dela med mig av några rader ur en låt som betyder mycket för mig. Men denna gången tänker jag faktiskt inte skriva vad jag tänker på. Utan nu skall själva tänka efter.


Låten heter The Garden's Tale av ett danskt band som heter Volbeat


"Leaving it all with my only friend
Her beauty was lifeless on the stair
Oh baby I´ll carry you away
Into the garden´s tale
But everything died and turned to stones
I laid her down under the old oak
Seing it all
Blossom forever more"


Håll till godo, och ta hand om varandra!

Av Frïday - 14 november 2007 08:39

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva här. Men jag kan inte förmå mig själv. Men de finns vissa personer jag tänker extra på.


Själv har jag åkt på feber och halsont.. Igen!

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards