En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Frïday - 23 november 2007 03:21

Kan fortfarande inte somna. Min bror kom hem nyss. Han sa att de inte hade ändrats så mycket med pappa. Men att mamma (som jobbar natt på ett äldreboende) åkte från jobbet och bytte av med brossan och syrran. Själv känner jag mig fortfarande tom. Har druckit kanske en liter vatten med.


Nu lyssnar jag på musik. Tog ett avbrott för att blogga lite. Annars ligger jag bara och vänder och vrider på mig, de gör mig knäpp(are än vad jag var innan?)


Detta kommer bli en lång helg...

Av Frïday - 23 november 2007 01:31

00.39 ringde min syster, då hade jag somnat bara en halvtimma innan kanske. Hon sa att pappa håller på att få en hjärtattack, så den senaste halvtimman har jag pratat med sos alarm och sedan kom två ambulanser och tog EKG och grejer på pappa, och nu är han påväg till sjukhuset. Eftersom jag är sjuk så fick jag inte åka med, men min syster och bror skall möta upp honom där.

Just nu har jag så mycket mediciner i kroppen så jag vet inte ens hur jag känner. Händerna bara skakar och jag känner en tomhet. Tomhet är nog rätt ord. Och ont i magen.

Båda ambulanserna kom, både den vanliga och OLA. De är helt galet. Och de är dom mest konstiga tankarna som går runt i huvudet på mig. Som "om pappa ligger på sjukhus, skall vi då ha räkmyskväll imorgon?" Och massa annat dumt. Han är ju bara 50år.

Pappa jag ber för dig!

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards