En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 2 november 2007

Av Frïday - 2 november 2007 22:58

Något kul? Jag skall visa något kul. Hittade en kul bild på Google. Sökte på ordet "snor" och då kom denna bilden upp. Lite kul att man måste ha hunden i snor! Jag har min hund i koppel när jag går ut med honom, men alltid är de någon som skall vara värst.


Mycket nöje!

Av Frïday - 2 november 2007 10:20

Nu när jag blivit frisk från min halsfluss, tror ni inte då att jag snorar och går omkring och nyser en massa? Fast nu har jag inte råd att vara sjuk med. Till råga på allt så skall jag jobba hela helgen.


Men idag har jag annat att tänka på med. Jag skall fylla i alla timanställningar och sådant. Och dom skall överallt känns de som. Men jag vill ju ha betalt så, de är bara att ta sig i kragen och åka runt till diverse ställen och lämna in de. Hur mycket jag kommer få i lön har jag dock ingen aning om, men jag hoppas på att de är 5 siffrigt iaf. Man kan ju iaf hoppas.


Sedan kommer jag att jobba helgen med. Kommer vara skönt att få ut lite extra pengar så där i, december? Eftersom detta är min sista dag på månads anställning så blir de från och med nu en månads framskutning. Så de två dagarna jag jobbar ni i november kommer med lönen i december. Men hey, då behöver man med pengar, så de är de värt.

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards