En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 13 november 2007

Av Frïday - 13 november 2007 19:46

Dagens kommentar;

Petri säger:

Gör man inte kebab av får?


Då man man inte annat än att bara asgarva!!!

Av Frïday - 13 november 2007 13:52

Är de inte så min tur? Jag som gått och muttrat och surat över att jag ingen snö har fått. Och vad händer? Jo igår och inatt så snöade det. Och jag missade det! MISSADE TOTALT!! Bah.. detta kommer inte bli en kul dag. Inte nog med det. I morse när jag skulle upp så fanns de inget vatten. Då hade dom stängt av vattnet. Bajsdag helt enkelt. Så därför skall jag gå över på något roligare.


Nightwish skall spela i Stockholm den 4december, alltså dagen efter vi kommer hem från Tallin. Och funderar på att gå. De hade varit ball. Frågan ligger väl mer på om man har råd eller ej. I Göteborg är biljetterna slut. Hade velat se Volbeat när dom spelar med.. Men dom spelar på torsdagen, och vi åker inte till Stockholm fören på lördagen. Precis min tur

Av Frïday - 13 november 2007 13:49

Jag hittaden en gammal perruk. Så här kan man se hur vacker jag skall bli när jag blir 70år. Fast jag tycker väl mer själv att jag ser ut som en gammal farbror. Mohahhaha



Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards