En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under november 2007

Av Frïday - 20 november 2007 21:26

"Kanske blir de bättre om jag skriver en bok" Så sjunger Snook i en av sina låtar. Och sagt och gjort. Jag har köpt en bok. Och nu skall bara orden från mitt hjärta, min hjärna och mina händer ner i den. Men först, så behöver den en handling. Så, någon som har ett förslag på vad den skall handla om.


Jag kommer inte på något själv.

Av Frïday - 20 november 2007 10:25

Idag är en sådan där dag igen, ni vet när man skall jobba och ha sig. Men de är ganska soft, filmtittande och korv med bröd, mos och Cola.


Alldeles strax skall jag in till stan, eller ja, skall vara där om 35minuter, så de är kanske dags att klä på sig och sminka sig? Jaja, jag skriver mer sedan. Hej och hå så länge

Av Frïday - 19 november 2007 19:26

Ni vet den där känslan man har, när de känns som man aldrig räcker till? Folk är sura runt omkring än. Och man blir själv på halvkasst humör. När folk säger fel saker. När dom säger saker som sårar fasten dom kanske inte förstår de själv. Besserwisser saker. Just nu är de något av de värsta jag vet.


Eller när folk bara säger dom mest dumma sakerna. Visst skall man hålla kvar vid sin barndom. Men de känns ändå som om vissa borde kolla längre fram, än att bara blicka bakåt. Leva nu, göra vuxensaker? Tro de eller ej med de är nödvändigt. Jag vill inte behöva jobba dubbelt så mycket för att folk är lata, eller tillexempel pratar telefon på arbetstid. Då blir hjälpen en börda då man i slutändan måste göra allt ändå.

Av Frïday - 19 november 2007 19:07


Så himla kul. Riktigt elak, men riktigt kul =) håll till godo

Av Frïday - 18 november 2007 10:43

De jag skulle behöva allra mest just nu är en dusch, få i mig 59liten vatten och lite mat kanske? Var ute igår som sagt, jag vet, jag kommer säga den där klyschan, "JAG SKALL ALDRIG DRICKA IGEN" Kanske skulle de vara en bra grej att gå tillbaka till nykterist tiden? Hmm... Får tänka... Mjo de hade nog varit en bra idé egentligen.


Men men. Jag vet vad jag gör. Nästa helg skall jag nog stanna hemma.. haha


Kan ju inte påstå att min hals har blivit något bättre heller.

Av Frïday - 17 november 2007 19:09

Utgång ikväll.. Sticky som gäller.. Två sköna människor är med mig.. vad kan gå fel?


Annars har de varit en bra dag i övrigt;D

Av Frïday - 16 november 2007 22:53

Inför jobbet på tisdag så är de mesta förberett. De har gått bra. Korv och mos äter väl alla? Hoppas jag.. bröd med..


Jag ska förövrigt på Volbeat konserten som jag har tjatat om. De finns söta folk som vill gå med. Mohihihi


De var väl allt för nu? Shopping och jobb i morgon.


Over and OUT!!

Av Frïday - 15 november 2007 08:02

Jag tar de som att ingen vill gå med på konsert. Sicka tråkmuppar.. hmm kanske Sanna vill gå med? Skall snacka med henne i morgon och se.


Jag är verkligen i behov av en dusch. Så de kommer bli nästa steg här steg här idag. Efter de kommer de bli att bli klar med de där Halleluja Jeopardy't. 5frågor i 10 olika kategorier. Gjorde de mesta igår, resten skall bli klart idag.


Jobbar inte så mycket just nu. Men när jag väl jobbar så blir de galet mycket. Igår jobbade jag visserligen bara tre timmar. Idag jobbar jag 9.30-22.30 Men en 45minuters paus mellan 12.15-13.00 och sedan igen mellan 17.00-17.30 Så de blir totalt 12.75 Skön dag? Imorgon skall jag pilla med lite annat på jobbet. Om jag inte åker upp till kontoret direkt. Lördag skall jag jobba mellan 11-18, men de är la en timma matpaus där i uniefär.


Nej nu skall jag ta och pallra mig iväg till jobbet, och stanna på vägen och köpa kaffe. Men först leta fram min bollmössa (Ja de är en mössa med en stor färgglad boll på)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards