En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 14 september 2007

Av Frïday - 14 september 2007 09:50

Det är väldigt praktiskt att kunna göra ett test för att se hur länge som jag kommer att vara singel.


You'll Find a Boyfriend Within 3 Months

 

Maybe you need a bit more time to get over an ex
Or maybe you need a confidence boost to talk to new guys
Either way, you'll find a boyfriend in time...
As long as you keep getting out there and meeting new guys


Men de översta stämmer väl ganska så bra ändå. Så länge jag träffar folk så kommer jag träffa en pojkvän. Heja mig. De är väl spännande. Så idag börjar nedräkningen på "pojkvän inom tre månader" Så är du intresserad så hör av dig *haha*

Av Frïday - 14 september 2007 09:00

Nackdelen med att vara jag ibland. Som idag, de är kallt, regnigt, blött och grått. Det är riktigt höstväder rent ut sagt. Klockan är 9.00 och om tre timmar skall jag vara på jobbet. Vilket betyder följande. Att man måste spendera dessa tre timmar till fullo för sedan efter de är ju dagen redan slut. Fast iof är de fredag, och jag är ledig helgen, så jag skulle faktiskt kunna hitta på något efteråt! (Smart Frida)


Jag har halvplaner för imorgon. Men man får se vad som händer. För de händer alltid något. Funderar på att man kanske skall passa på att gå och träna då med. Fast de kan vara ganska så skönt att inte ha en massa måsten med. De ända som jag vet 100% säkert, är att jag skall sjunga på Gudstjänsten på söndag i kyrkan... 

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards