En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 11 september 2007

Av Frïday - 11 september 2007 09:47

Som många av er kanske redan vet, för de är ju ingen hemlighet, att jag och koreografiskdans eller ja, dans i största allmänhet inte går ihop. Jag är musikalisk och har taktkänsla, men när de kommer till dans så är jag hellre död. Om man inte har tillräckligt innan för västen för att inte veta bättre. Då kommer oförglömliga danser som Maccarena samt hockey-dansen fram. Dock aldrig Las Ketchup.


Jag känner mig som en gigantisk flodhäst där på golvet, där alla kan dansa och se ut som dom har kontroll. Jag har allt annat än kontroll. Bara ytterligare en kropp som rullar runt *skratt*


Därför tycker jag att de är okej att stå och hänga i baren. Men bäst av allt är de att lyssna på Hårdrock och Metal, för då är de ingen som förväntar sig att du skall dansa. Ända dansen är mer.. hopp hopp hopp och en hand i luften. Den "dansen" passar mig.


Här kommer en väldigt passande bild över hur jag ser ut på dansgolv där dom spelar R'n'B och liknande. Observera att de är ingen som är omkring mig!!

Av Frïday - 11 september 2007 07:40

Idag skall jag till Ullared. Det är ju kul. Men de hade varit ännu roligare om man hade haft en massa pengar att spendera där. (Word, Friday!)


Jag tror väl inte jag kommer att köpa något speciellt, utan bara går omkring önska och drömma. ..


Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards