En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Frïday - 3 september 2007 20:36

Detta är då en bild på ett gigantiskt körsbär. Ja den står på en sked med. Men hur kommer man ens på tanken till detta? Varför inte en jordgubbe? Körsbär är ju jätteäckliga. (Friday avskyr körsbär)


Visst, dom är vackra, jag gillar färgen. Jag gillar egentligen allt med körsbär. Men jag tycker ändå de är synd att de är så förbannat äckligt. Men denna bilden är ascool hur man än lägger fram de. Jag önskar jag hade gjort den. Men den hade inte fåttplats i mitt rum... (Friday du har både för litet rum och alldeles för mycket saker i ditt rum) - word!


Snubben som gjorde denna heter iaf Oldenburg i efternamn, och jag tror han är tysk..

Av Frïday - 3 september 2007 09:04

Nu är designen annorlunda med. Känns lite mer för tiden vi är inne i nu.

Så välkommen till Agent-Fridays mer höstiga blogg. *skratt*


Så nu skall vi börja fundera på vart vi la våra mysiga vantar och just den där halsduken vi inte kunde leva utan förra hösten. (Friday, har du ens en aning, ens en liten aning om vart du har dina saker?)


Snart kan vi dansa runt i den färgsprakande skogen brand alla löv i alla dess färger och färgäves leta efter svamp eller något annat höstigt vi kan komma på.


Jag vet att jag då inte skall gå strumplös mer iår iaf.

Av Frïday - 3 september 2007 08:03

Jag vill inte gå upp. Du vet hur de är när gravitationen vill dra dig tillbaka i sängen igen!! SOVA, ropar sängen. MAT, ropar magen. De blir en konflikt. -Åh jag hatar konflikter på morgonen. Attans, -jag är kissnödigt med.


Allt de där för att jag ville sova. Man blir klarvaken. Och då är de bara att rycka tag i dagen. Jag gillar dagar. Speciellt lediga dagar. Fast iof är jag så ledig egentligen? Nja de tvivlar jag på. Men jag har kul iaf. Dagen idag är planerad till stora delar, precis som dagen i morgon. (För då har jag jobb och sedan skall jag hjälpa till med de nya konfirmanderna)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards