En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 5 september 2007

Av Frïday - 5 september 2007 19:22

Tacos dag idag. Mycket gott de. Idag har jag varit hos sångpedagogen, de går bra. Jag gör redan framsteg. (Friday som operasångerska? Coolt)


Nu över till något helt annat. IDOL!

-jag tittade på de igår. Och vissa är ju bara pinsamma. Pinsammare än mig till och med. Som han den där medley-killen (oj va Friday garvade just då) de var ju helt vansinnit kul. Det skall bli kul att se idag när dom sänder från Götet. (De är ju nämligen Fridays hem och hjärta)


Fridays pluslista;

  • alla sommaruppehåll är över
  • man träffar nya vänner
  • stadig inkomst
Av Frïday - 5 september 2007 12:31

Många har frågat mig "Friday, varför är du agent, och hur blev du det?" Och jag svarar självklart. Snäll som jag är. "Well du vet, jag gick ettan på gymnasiet. Då man var ung och oförstörd. Med massa folk som jag dyrkar och älskar än idag. Och vi bestämde oss för att datalektionerna var tråkiga. Så vi började med att använda en sida som hette Tsargustaf.. (om jag inte miss fel) Och där hade vi en BOSS som gav oss uppdrag (även detta var en i klassen) och så fick vi poäng och grejer. Samt att vi var superhemliga. Eftersom jag heter Frida så blev jag Agent Monday (för att inte folk skulle lista ut att de var jag) Men på senare tid har jag övergått till bara Agent Friday istället. Just för att jag är just lite bättre än alla andra!" *skratt*


Här är för övrigt mitt agentkort, sådanna hade vi ju med :)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards