En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under december 2007

Av Frïday - 13 december 2007 13:37

Idag är de Lucia, och än är de många timmar kvar på denna dagen. Skulle tippa på att jag slutar jobba runt 23.00 tiden ikväll. Sedan var vi några som skulle ut och ta ett par öl/cider efter jobbet.


Jag såg dock ett luciatåg i morse på tv, de kändes mysigt.

Snart är de jul iaf. Alla klapparna är klara =)

Av Frïday - 12 december 2007 14:01

Idag har jag en massa att göra. Alldeles för massa helt enkelt. Jag har börjat att förbereda en del. Men måste nog ha mat i magen.


Bloggar mer ikväll =)

Av Frïday - 11 december 2007 13:57

Idag är jag i Tyskland. Och har de en himla mysigt med min vän och syssling (de är en och samma person) Linda. (Friday, fast om du är Friday, borde inte hon vara Linday då? Hihi)


Vi har knatat i en massa affärer och hittat på lite bus. Så där som man skall göra när man åker till främmande(?) länder. Vi har testat smakkombinationer, så som gravad lax med ketchup (skitäckligt för den som undrar) Dadlar med smör. Vindruvor med smör. Kex med rumpost.


Vitchokladdoppade bananer på pinne, grillspett, kartoffelkugeln (som för övrigt var skitäckligt de med.) Och andra små kulinariska grejer.


Av Frïday - 10 december 2007 10:50

Hej vänner=)


Jag mår mycket bättre idag. Åt lite igår kväll. De enda(?) jag har nu är huvudvärk. Men nu skall knarkas värktabletter, så man blir av med den. Ikväll åker jag ju till Tyskland med.


Så skall jag skriva en lista på vad som behöver handlas, vad som har handlats. Packa kan vara en bra idé med.


Skall jobba hemifrån idag. Eftersom dom inte vill att jag kommer till jobbet. Inte så kul att ha vinterkräksjukan kanske. (Friday, nej verkligen inte!!!)


Puss och gull alla snuttar =)


Av Frïday - 9 december 2007 12:59

Känsliga läsare borde inte läsa detta!


Mår grymt dåligt, har dock sovit lite i natt. Förutom att man måste springa och spy hela tiden. Får inte ens behålla vattnet. Så just nu känner jag mig grymt äcklig, och ofräsch..


Om jag får säga de själv så skulle jag aldrig vilja dejta mig, eller kyssa mig just nu. Haha jag skulle inte ens vilja vara mig just nu. De är sällan, nja mer aldrig som jag önskar att jag vore någon annan. Men just nu är jag bara äcklig. Ett recept på friskhet tack!

Av Frïday - 9 december 2007 00:39

Jag har åkt på vinterkräksjukan. Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg men min dator fukkar och vill inte alls som jag och tog bort alltihopa..


De vi skulle göra i morgon klockan 13, är där med inställt!

 Jag mår inte tillreckligt bra för de...

Av Frïday - 8 december 2007 23:52

Inlägget är borttaget

Av Frïday - 7 december 2007 23:34

RASCAL FLATTS
"My Wish"

I hope that the days come easy and the moments pass slow,
And each road leads you where you want to go,
And if you're faced with a choice, and you have to choose,
I hope you choose the one that means the most to you.
And if one door opens to another door closed,
I hope you keep on walkin' till you find the window,
If it's cold outside, show the world the warmth of your smile,

But more than anything, more than anything,
My wish, for you, is that this life becomes all that you want it to,
Your dreams stay big, and your worries stay small,
You never need to carry more than you can hold,
And while you're out there getting where you're getting to,
I hope you know somebody loves you, and wants the same things too,
Yeah, this, is my wish.

I hope you never look back, but ya never forget,
All the ones who love you, in the place you left,
I hope you always forgive, and you never regret,
And you help somebody every chance you get,
Oh, you find God's grace, in every mistake,
And you always give more than you take.

But more than anything, yeah, and more than anything,
My wish, for you, is that this life becomes all that you want it to,
Your dreams stay big, and your worries stay small,
You never need to carry more than you can hold,
And while you're out there getting where you're getting to,
I hope you know somebody loves you, and wants the same things too,
Yeah, this, is my wish.

My wish, for you, is that this life becomes all that you want it to,
Your dreams stay big, and your worries stay small,
You never need to carry more than you can hold,
And while you're out there getting where you're getting to,
I hope you know somebody loves you, and wants the same things too,
Yeah, this, is my wish.

This is my wish
I hope you know somebody loves you
May all your dreams stay big

 ----------

Amen mina vänner, Halleluja!


Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards