En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Frïday - 21 december 2007 23:32

Var och såg filmen guldkompassen idag.. Haha och den var skitkul. Jag tror att jag är en sådan som skrattar på fel ställen. För de var bara jag, Biffen och Notti i hela salongen som garvade konstant. De var kanske meningen att de skulle vara en vacker och seriös film, vilket de faktiskt var. Men annars var den skit kul. Se den, den är lätt värd två timmar =)


Tänk er senariot; Luftfarkost som påminner om två luftballonger som sitter ihop, vacker omgivning, berg med snötoppar.. så mysigt och vackert de bara blir med stämmningsfull musik.. Plötsligt hör man...

Notti; De ser ut som en väderballong!!

Biffen; Jag tänker inte säga vad de ser ut som!

Friday; TUTTAR!!!

Och vi brister ännu en gång ut i asgarv. Heja den filmen, den skall jag se igen.


Har förövrigt köpt filmen Dunderklumpen idag på DVD... Är så stolt och så glad. Imorgon är de dags för Liseberg iaf. Skall bli kul. Mohihihi 

Av Frïday - 21 december 2007 17:33

Biffen är hemma... wiiiie

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards