En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Frïday - 18 december 2007 23:51

Nu känns de som de är mörkt mest hela tiden.. på natten är de mörkt. På morgonen är de mörkt.. På dagen är de disigt, och på kvällen är de mörkt!!


Leker solen titt-ut med mig?

Av Frïday - 18 december 2007 06:21

Godmorgon.

Nu är klockan mitt i natten och jag är vaken. Jo varför? Se föregående inlägg eller läs följande.. Jag börjar klockan 07, de är mitt i natten och jag vill sova. Men har man lovat att jobba så är de bara att snällt pallra sig upp jättetidigt mitt inatten som man har lovat.. Nästa steg är att få ögonen att öppna sig så man kan hitta diverse tyg saker att ha på sig, och något att binda fast de med á la Ariel..


Frukost kommer väl bestå av någon torrgammal macka och något i vätske väg och sedan är de bara att hoppa på cykeln och rulla ner till jobbet..


Men men skriver mer när jag kommer hem..

Vinter pussar

Agent Friday, den hemligaste och bästaste av alla agenter, som heter Friday, the one and only... FRIDAY!! wiiiie

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards