En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Frïday - 22 maj 2008 11:01

Igår var de alltså ett år sedan jag började med denna bloggen. De betyder att ett år har gått helt galet fort. Vad har hänt sedan den 21 maj 2007 då?


Jag har sedan den 21maj förra året;

  • Införskaffat två tatueringar.
  • Blivit singel
  • Varit på begravning
  • Varit på två bröllop
  • Fyllt 20
  • Haft jobb inom älderomsorgen och inom kyrkan.
  • Varit i Tyskland 2 ggr (juni och december), och i Estland 1 gång.

De är några av de stora grejerna som har hänt. Resten är antingen för privats, eller så har jag de inte färskt i minnet.


Alltså börjar jag på ett nytt blogg år idag. De är bloggnyårsdagen. Jag vill inte ge en massa löften. Men jag ska försöka blogga på samma sett som innan. Dessvärre kommer bloggen ligga nere under nästan hela juni. Och de hoppas jag att ni har överseende med.


Följande datum är bloggen nere, då bloggerskan är på semester;

  • 5-25 juni. Då äre mycket som händer. Kanske skriver dagbok på vägen, och lägger in de i efterhand. Vi får se.

Göteborg-Sölvesborg-Göteborg-Amsterdam-Lyon-Taizé-Lyon-Amsterdam-Göteborg-Karlskrona-Gdynia-Warzawa-Krakow-Berlin-Göteborg.


Can't wait =)

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards