En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Frïday - 15 maj 2008 09:16

Som barn(?) av idag, så blev jag jättearg igår.

Var de för att världen håller på att dö?

-Nej.

Var de för att jag tappade bort mina jobb OCH hemmanycklar för en stund?

-Nej!

Vad de var? Jo mitt MSN dog! Bara *poff* Tänker er själva, ni loggar in som vanligt, allt är Frid(a) och Fröjdh *skratt* sedan bara *POFF* Du är plötsligt utloggad, och så håller de på kanske 10-15ggr. Så kan ju gissa på att de jag pratade med blev lite lätt irriterade på mig när jag loggade in och ut hela tiden. Så jag passade på att byta lösenord igår.


Sedan så kände jag bara "jag pallar inte" så jag gick och la mig.


Idag, jag loggar in. Den säger att mitt lösenord inte är korrekt. Usch jag hatar sådant. Och testar alla möjliga grejer. Men de går verkligen inte. Skickar så de ska återställa mitt lösenord. De går inte.


Uniefär nu känner jag paniken krypa på mig. 600msn kontakter.. Bara BORTA!


Men då jag är så himlans fiffig och grym, så lyckades jag lösa de. Så nu har jag gett nytt liv till min MSN. Hade jag inte fått igång den så hade de nog varit jag som hade varit halvdöd och inte min MSN *skratt*


Teknikensunder. Visst är de härligt?

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards