En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Frïday - 17 maj 2008 22:58

Idag tycker jag om Biffen extra mycket. Han hade nämligen hittat denna bilden. Och inte nog med att de är en Lisebergs kanin, utan den har en gigantiskmorot är ju genialt. *skratt*


Kaninternationella morotsdagen på Liseberg är något som jag starkt funderar på att gå på. Den är den 1 juni. Och de är en söndag. Mer om denna alldeles förträffliga dag kan du läsa om här. Förstår dock inte hur jag kan ha missat Kaninternationella morotsdagen. Detta är ju en skandal!


Jag fick även en bild av en av tjejerna i Ungdomsgruppen. En riktig kalas bild måste jag säga. De är en bild på mig (ritad i paint) som blir anfallen av morötter. Väldigt festlig. Jag tänkte faktiskt lägga upp den här. Men de ville sig ju inte självklart. De var fel format. Men den är kalas fin iaf. Så jag får helt enkelt ta och behålla den för mina ögon. Hmm.. Jag funderar på om man ska ha en morotsfest någongång. Dock kan jag inte bjuda in syrran, hon är allergisk mot morötter, så de är ju lite illa.


  • Undra om de finns ekologiska morotsskor?

Mer om morotsbloggarna kan du hitta under kategorier till höger och välja "grönsakslådan - att förundras över grönsaksätare"

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards