En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Frïday - 4 maj 2008 23:02

Jag har städat mitt rum idag.. De är helt galet va mycket prylar man äger egentligen. När jag får tid över borde jag verkligen rensa i min garderob. Men de vill man ju egentligen inte heller, inte om man är som jag som nästan får seperationsångest, bara för att de är på tiden att slänge ett par byxor eller ett par skor.


Jag kan meddela att jag har slängt ett par jeans och ett par skor idag. Jeansen var trasiga, och om jag känner mig själv så kommer jag aldrig att laga dem, utan de kommer bara bli liggandes, till min kära mamma slänger dom. Så nu gav jag dem till henne, så kan hon slakta dom istället. *skratt*


Jag har även fyllt en låda med skor, och en med papper som "kan vara bra att hålla reda på" Arkivskåp är för mesar, jag har en randig kartong *skratt*

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards