En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg under oktober 2007

Av Frïday - 14 oktober 2007 17:51

*Imorgon börjar en ny vecka. Nya möjligheter och erfarenheter. Skall bli spännande? Nja, kanske inte mer än att jobba.. Den ena dagen är den andra lik? Ganska mycket så ja..*

Av Frïday - 13 oktober 2007 17:24

Bästa citatet på länge; Att tatuera sig är som att äta chips, man kan inte bara äta ett!


Amen brother, Amen, Halleluja!



Av Frïday - 13 oktober 2007 17:14

På måndag är de den internationella blogga om miljödagen. Det ska bli spännande. Förhoppningsvis så kommer lite annorlunda tips från mig då, om hur du kan stödja miljön.


Dagens roligare; Min arbetskamrat blev kissad på foten!

Veckans roligaste; (jag vaknar av att min bror skriver) "dom j*vla grisarna r*vknu**ar mig mot en vägg" (Han spelade WoW)


Idag har jag jobbat, och ikväll skall jag hem till en kompis borta i Linné, äta lite mat, festa lite gran(n). Igår var med en bra dag. Mysig rentutsagt. (Är de ett eller tre ord egentligen?)


Men för nu, tack för mig ^^

Av Frïday - 12 oktober 2007 11:23

Jag har verkligen kalas mycket saker att göra idag. Och kom hem sent i natt. De är ingen bra kombination har jag hört.


Om jag hinner hämta min cykel på jobbet vet jag inte, annars hämtar jag väl den på måndag kanske.. Ja så får de bli.


Skall snart med en kompis till tatueraren med. De skall bli kul. Skall kolla på ett två kanske till mig själv.


Av Frïday - 11 oktober 2007 21:20

Partyhumör och ingen att parta med. En timma och 20minuter innan jag slutade jobba backade kompisen ut. Hade jag vetat de tidigare så hade jag åkt till kyrkan. Men nu blev jag bara trött och hängig, men skall iaf in och träffa en annan kompis i stan och mysa med. Hon slutar klockan 01.00 så de blir mys iaf..


Hurra för mig.


Av Frïday - 10 oktober 2007 21:04

Han går ner för berget, och sjunger den välbekanta sången. Visslar där han inte minns orden. Han tittar på träden som snart inte har några löv kvar. Han tänkte att de hade varit himlans bra om man kunde göra som träden.

Dö, för att sedan återuppstå igen. Att man bli av med alla problem och brister sommaren fört med sig.. glömma de svårt. Men välkomna de nya. Att som fågel Fenix resa sig ur askan, skaka på sig, och säga, "här är jag"

Av Frïday - 10 oktober 2007 00:09

Jag var första dagen på nya jobbet idag (nu är klockan visserligen efter 00 så läs igår då om de känns bättre.) De känns verkligen jättebra. Jag trivs med mina arbetskamrater och verkligen med mig chef (Vissa av er vet ju varför) *skratt* Jag blev välkomnad idag, och jag har ett stor kontor, men två fönster, och en massa böcker och instrument i. De kommer att bli kalas. Jag har redan en massa insperation för vad jag vill göra, och vad jag vill få ut av tiden som är där.


Så nu skall jag kombinera jobbet med vården, med de i kyrkan, samtidigt som man skall vara konfirmandledare i ytterligare tre kyrkor. Hur kommer de gå? Jag har ingen aning, men jag hoppas de kommer gå bra.


Kommer eventuellt börja skriva i församlingsbladet med. De verkar vara kul. Jag har ju läst både text och grafiskkommunikation på gymnasiet.

Av Frïday - 9 oktober 2007 23:20

Som ni ser så har jag blivit en rödtott. De syns inte så bra på bilden. Men de kommer ny bild snart där man ser bättre, hoppas jag. Men jag har inte klippt mig eller så, de fanns inte orken till.


Hare kalas :D

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards