En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Frïday - 5 oktober 2007 08:58

Här var de nya planer. Jag skall inte gå ut ikväll, då jag har blivit sjuk. Så jag skall inte heller jobba för min kollega på söndag. Där emot så måste jag fortfarande pallra mig iväg på den där arbetsintervjun (Ser ni en dyslektiker som kan stava till intervju *skratt*)


I helgen kommer fortfarande hände lite av varje, så som ligga i sängen, dricka mycket vatten, och ja, prata med folk.


Jag gick hem från jobbet igår då jag knappt kan prata. Sitter som en stor klump i halsen. Borde iaf snart äta frukost, eftersom jag måste gå om en halv timma uniefär. (Friday du är inte snabb)


Sedan måste jag snabbt hem. Och ringa en kompis, och göra massa annat pyssel. Varför skall de alltid hamna sådant när man är sjuk? Är de lagen om all jävlighet? Hur som helst så kan jag undvara en kväll från krogen. De gör mig inte så mycket.

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards