En lïten del ur en fundersam hjärna!

Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

Ooooonsdags mooooorgooooon! =)

Av Frïday - 16 februari 2011 08:13

God morgon!


De verkar inte som de spelar någon roll om hur mycket jag gnuggar mig i ögonen för jag verkar inte vakna speciellt mycket mer ändå! Men men, borde röra rumpen ur sängen, lägga till de där låtarna på min vackra(!) mp3 och gå upp och packa gymväskan. Träning efter jobbet idag baby! Försöker få igång träningen igen efter ett alldeles för långt uppehåll, men hejja hejja mig!


Målet är ju att i början av maj kunna springa 5km utan att dö, och sedan 10km i september utan att dö, eller få sådan där fräck träningsastma eller så för att man är lite väl otränad. Så de har inte så mycket med beach 2011 att göra, de är sådana fall mer ett plus. Och tro mig jag kommer gå till beachen med mage eller inte, för jag gillar att bada *haha* (eller så kanske de är beach VINTERN 2011! Haha!!! :D )


Jag har fått ett sådant där I-landsproblem som man kan få som vuxen. Vart ska jag åka på semester i sommar! Jag kommer att ha semester drygt 4-5 veckor och skulle vilja göra något, men vi får se, kanske väljer jag mer små semestrar iår och sparar en del pengar. För de är egentligen lite galet att jag får mer pengar när jag har semester iom semester ersättning och sådant jox än när jag är på jobbet med OA ersättning en helmånad (om de inte är läger eller liknande)


Och kommer få besök senare idag så jag kommer andvända detta att då hjälp med att ställa in min nya fina DVD! Bra grej! Så kanske vi kan kolla på film med... Vem vet =) Jag köpade Moulin Rouge igår (ber om ursäkt om jag stavat fel, men franska är inte riktigt min grej *haha* hade tyska i skolan!) jag gillar verkligen den filmen. En annan film som jag vill se, är Burlesk, någon som sett den? rekomenderar?


Hej hopp, lägga in musik på mp3, äta fruuuuu-kost och sedan hoppa iväg (snubbla ner) till bussen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frïday - 23 oktober 2013 09:41

Okej, here we go. Det är onsdag idag och det betyder att jag börjar lite senare då jag jobbar kväll. Jag har egentligen skola på tisdags och onsdagsförmiddagar men inte just denna vecka så därför tar jag mig en välbehövd ledighet med datorn på magen ...

Av Frïday - 16 oktober 2013 21:57

Nyss hemkommen från massa olika grejer på jobbet idag. Först började vi dagen med morgonmässa (jag jobbar i kyrkan för den som inte vet) och vi pratade om folkkyrka och grejer. (Vilket just nu är högaktuellt iom gårdagens nyhet om nästa ärkebiskop.) ...

Av Frïday - 15 oktober 2013 08:56

Jag pluggar en kurs på komvux samtidigt som jag jobbar, eller ja kanske inte riktigt samtidigt då jag inte är på jobbet och i skolan samtidigt... Men jag läser kursen innan jag går till jobbet kanske jag snarare ska säga. Jag läser Naturkunskap 1b vi...

Av Frïday - 14 oktober 2013 21:34

Here we go! Jag har tänkt en del på morötter idag, där av att jag ramlade in på min gamla blogg från 2007 och började läsa lite, och inser att jag egentligen är rätt rolig *skratt* Jag har genom några år skrivit en hel del här, roligt, tråkigt, sor...

Av Frïday - 22 maj 2012 09:19

Har precis varit ute på min morgonrunda, och jag pushade mig till gränsen så jag fick en riktigt bra tid. 28 min och 45sekunder. Det är min bästa tid någonsin. Vilket är underligt, men så är det, det var väl lite anamma i mig idag. Men nu väntar fruk...

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards