En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Frïday - 15 februari 2011 19:15

Idag har jag varit och badat med jobbet, de var riktigt roligt -älskar bubbelpoolen- (borde ha en hemma!) men efter jobbet mötte jag upp med brossan vi åkte och handlade! Handlade lite mat, pantade lite flasker och grejer. Sedan åkte vi till Expert, jag behövde en ny mp3, jag kom in där och frågade om vart de hade dom, han visar OCH DÄR VAR DEN! jag har ingen aning om den är bra eller så, men den var rosa och den var så fin! så jag bara var tvungen att ha den! HA DEN, HA DEN, HA DEN! Så jag köpte den! tänkte jag skulle läsa på den snart *haha* (Ska tilläggas att min förra MP3 som inte ens var häften så fin som denna, är kvar i Malawi, den fick helt enkelt bo där då den dog... för jag råkade typ... ja... kissa på den... haha jag vet, jag är inte så himla smidig!)



Sedan skulle jag gå och betala och då såg jag DVD-spelarna, och sedan min är, typ död(-fråga inte!) så hittade jag en för en billig peng till min tjockis-TV!



Hejja hejja!!! Nu tror jag att jag kommer bli mycket bättre på att träna!

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards