En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Frïday - 13 april 2008 15:54

När du tycker att livet suger och är dåligt. Tänk på de bra sakerna du har som ligger framför dig. Vi glömmer ofta att vi inte är oövervinnerliga. De räcker med minsta lilla grej för att vi ska stå där med ingenting.


"då lever jag på smulor och på pantburkarsretur" / Loke Nyberg.

Allt de vi har kan tas ifrån oss, lika lätt som vi fått de. Både vänner som materiella saker. Saker som vi ofta tar förgivet.


Men mina vänner; Jag älskar er! <3



Av Frïday - 13 april 2008 10:43

Angående Teddys kommentar om inlägget på felhörda låtar, så trodde jag även att dom i låten som de sjunger i Lejonkungen gick såhär;


Min version; Ingen förstår, hur dåligt jag mår, ingen förstår min morot.

Orginalet; Ingen förstår hur dåligt jag mår, ingen förstår min ORO!


Fatta att de var ett uppvaknande för mig. Visst tyckte jag väl att de var lite konstig att sjunga morot, men hey, inget förvånar mig längre.. Nästan.. *skratt*


Min pappa är väldigt bra på att höra fel, den bästa jag vet på de faktiskt.

Jag ropar; "pappa har du sett ett hårband"

Pappa svarar "vilken spårvagn ska du med?"


Vi brukar säga att man har kamelkalsonger i öronen när de händer. *skratt*

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards