En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Frïday - 22 april 2011 22:23

Haft en trevlig och mysig långfredag med god mat. Nu blir de alldeles snart dags för sängen. imorgon blir de nya äventyr, dvs, träffa mamma och pappa som jag har skrivit om i tidigare inlägg. 


Huvudvärken är nästan inte där, peppar peppar! Och känner mig sjukt nöjd med mitt skoköp idag. Okej, skulle inte skrivit om huvudvärken för nu känner jag den igen. Men ber för att den ska vara borta imorgon! Nu är jag ledig i helgen, så börjar jag jobba igen på måndag. De ska bli kul, men mycket att göra så de vill jag  inte tänka på riktigt ännu. 


Kom faktiskt aldrig ner i badet förut, för jag somnade på soffan =/ Bra eller dåligt, de vet jag inte, men jag håller på att gäspa ikapp med mig själv. Imorgon ska vi åka kl. 09.00, så de är väl inte mer än dags att sova lite... Hej å hå! Sov gott

Av Frïday - 22 april 2011 15:30

Har varit ute med brossan idag, de har varit ritkigt kul. Vi har varit runt och shoppat lite, ätit lite mat. Men köpt ett par skor, och lite annat braigt. Ska lägga mig i ett bad tänkte jag alldeles snart och äta lite jordgubbar och läsa en bok. Imorgon ska jag och brossan åka till landet för att fira påsk med mamma och pappa, ev. skulle syrran och svågern med också. Så tills lite senare....

Åh, förresten, huvudvärken är fortfarande där, men den funkar förtillfället... ska ta en värktablett när jag lägger mig i badet tänkte jag. 

Av Frïday - 22 april 2011 08:01

Jag förstår inte, varför försvinner inte huvudvärken, den har varit med sedan i måndagskväll nu, och varje morgon när jag vaknar så kommer den tillbaka med en smäll, sjukt ofräckt faktiskt! OCh medicinen hjälper inte heller =/... Kan man inte bara plocka bort huvudet en stund, låta de vila och så sätter man på de igen utan att ha ont! Gud så skönt de skulle vara!!! Kanske skulle kunna blåsa ur de där emellan med högtryckstvätt! Jag tror inte att de är migränen heller, för medicinerna hjälper inte och de brukar dom göra 9 av 10 ggr när jag har migrän. Och de känns inte som de är migränen heller, känns annorlunda. 


Aaaah dumma huvud!!! BOOOOOORT!!!! 

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards