En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Frïday - 18 april 2011 18:02

Jag har många gånger påbörjat vad jag ska skriva på bloggen, men har inte fått tummen ur att trycka på knappen. Nu tänkte jag ta tillfället i akt och skriva hur duktig jag är. (och hur inte duktig jag kanske har varit)

Duktig;

  • Tränat överkropp; Torsdag
  • Tränat underkropp; Lördag
  • Tränat överkropp; Idag (Måndag)
  • Och jag ska träna imorgon. Vilket känns bra. 

Oduktig; 

  • Förmycket socker
  • förmycket gott vin
  • förmycket mat

Men känner de är dags till förändring, så mer träning, mindre godis och socker och ja, allt de där andra. Men träna och ha mig är inte så svårt, men slut på godis EFTER påsk! Så får de bli! Heja heja! Avvänjningstips önskas!

    Presentation


    En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

    Fråga mig

    3 besvarade frågor

    Omröstning

    Tror du på Gud?
     Ja
     Nej
     Tror på något, men kan inte säga vad.

    Kalender

    Ti On To Fr
           
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20 21 22 23 24
    25 26
    27
    28 29
    30
    <<< April 2011 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik

    Om du har något att säga =)


    Ovido - Quiz & Flashcards