En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Frïday - 21 maj 2007 15:11

När jag kom hem idag så väntade ett brev på mig. Med spänning så öppnade jag brevet. Jag hade blivit antagen!! Så nu blir de antagligen att flytta till Stockholm och börja plugga serru. Så nu är alla papper i fyllda och skickade. Äntligen börjar jag att få lite struktur på mitt liv och jag vet vilket håll de är påväg mot. Visst har jag sett fram emot att flytta tillbaka till Götet, men de är jag inte redo för än.


Kommer att flytta hem för sommaren, bästa sommaren ever ^^

Mysa med vänner och familj.


Jag kommer plugga upp mina betyg men samtidigt ha kultur-profil, jag tycker om kultur. Skall försöka gå på muséeum och bli lite bevandrad nu när jag faktiskt har bott i Lund nästan ett år. Och ännu har jag inte heller varit över i Köpenhamn. Vill någon hänga på?



Av Frïday - 21 maj 2007 13:00

För den som inte vet de är Taizé en liten by i Frankrike (www.taize.fr) och där har jag nu varit från 12-21maj.. Resan hem gick facktiskt ovanligt fort. Fast iof, säger vi inte de vid varje hemresa?


Strunt samma... Maten var som den brukade, liksom vädret och folket samt gudstjänserna. Men ändå är de så härligt att åka dit. Det är skönt att komma dit så man får komma bort lite.. Har gjort de nu dom senaste 5 åren. Så de var en självklarhet att det skulle bli i år igen.


Är egentligen alldeles för lat för att sitta här och skriva. Borde slänga mig i badet och njuta.


Om jag känner mig själv så kommer de bli ett antal inlägg idag.. brukar ofta vara så när man startar en ny grej liksom, som en dagbok, då i pappersformat, man fyller i kanske en vecka, sedan så glömmer man av de. Och kommer på de igen för att man slår ena tån in i boken för att den ligger och skräpar på golvet. Men nu skall de bli ändring på de *stolt* nu skall de bli en massa ändring. Ja om jag inte åker iväg någonstans då vill säga.. Nog med svammel. Time to bada i badkar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards