En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Frïday - 29 augusti 2011 21:34

Idag har jag slagit lite olika rekord (se nedan!) och detta känns superbra! Jag har sprungit 3,67km på strax över 30 minuter! Jag kan lova att jag aldrig sprungit så långt förut utan att gå förut i hela mitt vuxna liv (säg från 15år ungefär vilket betyder 9år) Jag fick hjälp såklart, av Cissi som är min vän, kollega och spring-coach. Hon som hejar på när jag svettas som en gnu och gnäller över att jag vill gå, som fortsätter att heja på och säga att jag är duktig! Vilket hon hela tiden påpekar! 


Vi sprang 0,67km längre än vad som var tänkt! Jag är så sjukt nöjd och klappat mig på axeln en massa gånger! 


Distans: 3,67 km

Tid: 30:46:42

Medelhastighet: 8:23/km


När vi kommer till dagens viktväktar poäng och allt de där så ligger de till så här;

Antal använda poäng; 34p varav 3 från veckobonus

Antal kvarvarande veckobonus; 40p

Antal intjänad aktivitetsbonus idag; 7p

Antal intjänad aktivitetsbonus totalt; 11p


(Vilket betyder att jag fortfarande har 31p om dagen att distrubrera som jag vill och 40+11=51, de vill säga 51 poäng till att distrubrera som jag vill fram tills på torsdag. Då alla innestående poäng raderas då och går tillbaka till (31poäng x 7)+49 i veckobonus igen. Frågor? 


På tal om något annat så var jag jätteduktig att jag lät bli glass, maränger, choklad och kolasås på jobbet idag. Då klappade jag mig också på axeln... Bara så ni vet!


Samma prosedur här igen, man får jättegärna heja och sådant! Då blir jag jätteglad och de är större chans att man lyckas! 



Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards