En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Frïday - 26 augusti 2011 20:47

Sådär nu har man börjat på en ny kula igen. JA! På en fredag! För annars startar man alltid sitt nya liv på en måndag, men jag håller med låten "I don't like Mondays" även ifall jag egentligen tycker om måndagar så. Hur som helst, jag har blivit en viktväktare. Var på mitt första möte idag och har där med insett att jag just nu ligger 0,1KG från min absoluta maxvikt! Målvikten ligger just nu  22,6kg bort, och förhoppningsvis kommer jag nå dit! Men imorgon ska jag träna med min personliga spring-coach (och nej inte som i engelskans vår-tränare :P) hehe... =)


Första dagen som viktväktare har gått bra, jag har den där boken som man kan slå upp i, så ja vänner och andra får helt enkelt stå ut med mitt bläddrande den första tiden. De kommer väl gå upp och ner som med allt annat! Sedan så får man äta en massa grönsaker och frukt vilket underlättar för dom har inga (vanligtvis) ProPoints poäng.


Nu är klockan snart 21.00 och då blir de lite CSI på tv, borsta tänderna, tvätta piercingen och tatueringen, lägga iordning kläderna inför imorgon och då ta nya tag. Samt fundera ut vad morgondagens lunch kommer att bli. 

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards