En lïten del ur en fundersam hjärna!

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Frïday - 16 juni 2008 02:22

Jag passar på att lägga in ett snabbis inlägg och lite snabb uppdatering. Kolla på klockan och du kanske förstår mina korta meningar *skratt*


SRF var totalt underbart, mer om de kommer senare.

Taizé var grymt härligt de med.. Synd bara att jag ska vara en sådan himlans klant och gå och ramla och ha mig. Så hoppat på kryckor sedan i torsdags. Men nu är de snart slut med de med. Andra spännande saker som hände där kommer jag med gå in på senare.


Nu har jag iaf precis kommit hem från Frankrike (22.15 landade planet) och jag har hunnit åka till Mölndal SU och kollat foten/knät.. och de är "bara" en kraftig stukning, så de är inget att oroa sig över.


Dock kan jag säga att de är hur roligt som helst att åka golfbil på Amsterdamsflygplats. Men mest är de nog för att den är grymt stor.


Nej nu är de dags att somna innan näsan fastnar mellan knapparna på tantentbordet. Mer uppdatering kommer när denna dagen börjar skymta solen. *skratt*

Presentation


En blogg om vardagsbetraktelser, träning, fest, jobb och vardag...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på Gud?
 Ja
 Nej
 Tror på något, men kan inte säga vad.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om du har något att säga =)


Ovido - Quiz & Flashcards